0%

Türkiye'nin marka iletişim stratejilerindeki eksiklikleri dile getirdik.

*Bu yazı tahmini 1 dakika 2 saniye okuma süresine sahiptir.

Türkiye'nin marka iletişim stratejilerindeki eksiklikleri dile getirdik.

ARD olarak, 25 Nisan tarihinde Çankaya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde Prof. Dr. Zeynep Karahan Uslu’nun başkanlığında "Türkiye’nin Marka Ederi ve Ulus Markalaşma Semineri"ne katıldık. Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürü İrfan Önal, Türkiye Halkla llişkiler Derneği (TÜHİD) Eski Başkanı Fügen Toksü, Türk Patent Enstitüsü, Marka Konseyi Başkanı Güven Borça, Reklamcılar Vakfı Başkanı Lize Karaboğa, Ekonomi Bakanlığı Strateji Geliştirme Dairesi Başkanı Fatih Sarıkaya, Marka İletişim Uzmanı Bülent Fidan ve konusunda uzman bir çok kişinin katıldığı seminerde, Türkiye’nin marka iletişim strateji ve uygulamalarında gördüğümüz eksiklikleri paylaştık. Tespit ettiğimiz sorunlara ilişkin çözümleri ise seminerin ikinci bölümünde dile getirdik.

* OECD ülkelerinin üniversite mezunlarının dakika başına okuyabildiği kelime sayısı baz alınmıştır.